Banner

Timebeskrivelser

NYHET: MEDIYOGA KURS. Påmelding.

Funksjonelltrening: Lavterskel time med fokus på bevegelighet. Times gjennomføres i et rolig tempo. Passer alle. 

Pilates/Yoga: En form for styrketrening hvor målet er å bygge den indre støttemusklaturen grundig opp fra bunnen av. Hovedfokuset er å få en sterk kjernemusklatur. Vi runder av timen med gode yoga øvelser som er fint for balansen, gode tøyningsøvelser og du skal kjenne velbehag. 

Trinntime:Arti time med trinnkombinasjoner. Lett hjernetrim, god hjertetrim <3 anbefales. Timen gjennomføres på gulvet og eller step.

Step&Styrke/Pulsstep: Kondisjon og styrke i intervaller. Du trenger stepkasse og vekter. Enkel og effektiv trening.

Sterk&Stram: Du trenger step og vekter. Hovedfokuset er at du skal få ei skikkelig styrkeøkt til hele kroppen. Så denne timen inneholder mer styrke enn kondisjonstrening. Enkel å følge, du tilpasser vekter etter behov.

CardioKick er en time med høy intensitet. Bokser i lufta i takt med musikken. Setter sammen enkle trinn og kombinasjoner slik at det blir ei effektiv og puls krevende økt. 

NY: Tabata: Består av korte og svært intensive arbeidsperioder med øvelser for hele kroppen. Arbeidstiden er på 20 sekunder, men 10 sekunder pause. Dette kjøres 8 ganger, før du bytter øvelse. Tøff kondisjon og styrketrening. Timen passer alle.

Sirkel: Skikkelig tøff og effektiv styrketrening. Du går fra post til post, arbeidstiden er på ca 40 sek, men 20 sek pause. Det er 2 øvelser på hver post, noe som gjør treningen ekstra effektiv. Passer alle.

Løping ute: Er du glad i å trene ute, eller løping. Da er dette timen for deg. Bli med å løp deg en tur ut, langtur eller intervaller. Følg med på hjemmesiden. Oppmøte i resepsjonen.

Sykkel 45/60: Kondisjonstrening på sykkelen. Enkel og effektiv trening. Instruktøren legger opp timen med god musikk og tøffe utfordringer. Passer alle.

SykkelPuls 45: Intervall trening på sykkelen for å få maks utbytte av kondisjonstreningen. 4*4 intervall. 4 minutter stående sykling hvor du gir alt du har, deretter 3 minutter aktiv pause på setet.

Senior: Trening i aerobicsalen eller sykkelsalen. Enkel kondisjon og styrke tilpasset nivå.

Mor&Barn: Trening for nybakte mødre og fedre. Treningen forgår i aerobicsalen og består av en kombinasjon av enkle aerobictrinn (kondisjon) og styrkeøvelser. Barnet kan ligge i vogn/stol eller på matte på gulvet. Det er også lagt opp til noen øvelser hvor barnet kan være med. Perfekt for å komme igang etter fødselen. Tilpasses gruppen og evt skader/hindringer (Si ifra, så får du alternativer!).